Beverly Hills 90210

Uh inte mått såhär dåligt på hundra år :(
Hallicunererar och har mig när feberyran kommer och går och sjunger "undan för pundarn" så fort jag går ner för hostan, snuvan och ögon-kliandet har gjort att man kan börja misstänka ett och annat om man inte vet att jag är sjuk. Rest mig upp ur sängen typ 5 gånger idag.. så jävla rastlös! :(

Har börjat kolla på Beverly Hills 90210 första säsongen, så mysigt. Så jag överlever i alla fall hihi.
Nu har jag hällt upp ett glas med järnvitaminer och ska fortsätta med mitt maraton efter att jag pratat klart med bror i telefon. Uppmärksamhetskrävande blir jag dessa dagar. Göra iordning mackor ska jag också och sen sova som en stock. Imorgon måste jag ta mig i kragen även om febern ligger kvar. GE MIG STYRKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0