SAGT SOM SANT

Livet leker för mycket just nu. Känns lite som att jag glömt bort att andas nu för tiden.
Måste skriva upp det viktigaste som hänt så jag kan hålla koll i framtiden, glömsk som jag är.

Projektet är igång som fan och jag känner mig så jävla nöjd måste jag säga, vi har haft jättemysiga dagar med möten och arbetat med rapporten. Nu börjar äntligen bitarna falla på plats så jag längtar tills jag kan pusta ut och allt är inskickat, sen bara invänta redovisningsdagen så det är över :D

Hade en underbar helg med min babe vilket var efterlängtat efter att bott hemma en hel vecka för att kunna satsa helhjärtat på plugget. Fredagen bestod av chilldrick och umgås med härligt folk och på lördagen så tog vi vårt pick och pack för att dra hem till mig över natten. Vi tog världens mysigaste promenad genom köpingen och skogen och proppade i oss massor med god mat. Han och baba satt och spelade backgammon mestadels av kvällen och jag satt underhållande bredvid (läs: fixade mig tillsammans med syster) och sen drog vi förbi Nathalies 18-års fest senare på kvällen. Sen vart det en kvällspromenad hem till filmmys, läsk, chips och dipp! Dagen efter gjorde jag våfflor till frukost för att lyxa till vårt besök och sen drog vi tillbaka till Nyköping när vi vaknade till liv och hämtade upp S&N för att dra ut till deras fina kompis för en grillkväll. Blev massor med god mat igen och underhållande sällskap.

Igår träffade jag även en gammal kompis till mig. Vi förlorade kontakten för flera år sen och aldrig tagit tag i att lösa problemen som uppstod. Så vi slog till med en fika och pratade igenom gamla minnen, bra som dåliga, och uppdaterade varandra om vad som hänt den senaste tiden. Kändes jätteskönt och jag uppskattar hur tid verkligen kan lösa saker till det bättre, det är otroligt hur mycket människor ändras och vilken person jag var för några år sen.. Hon är som bortblåst, vilket är bra haha! Nej, alla erfarenheter är faktiskt mer av det positiva.

Ikväll spenderar jag natten i Nyköping för att fira finaste födelsedagsbarnet. Ser ut att bli en mysig kväll med trevligt folk, dock blir det en tidig kväll för mig eftersom bussen går tidigt imorgonbitti tillbaka till Eskilstuna. Ska möta min grupp som vanligt och har även ett läkarbesök som jag börjar oroa mig över. Efter vi slått våra kloka huvuden ihop i gruppen så bär det av till Nyköping igen, för att ta mig vidare till Stockholm, för att sen ta mig vidare till havet. Han förtjänar en riktigt grym födelsedagskryssning med nära och kära och i samband med detta blir det två års kärlek till varandra. Underbart! :D Tur att jag köpt nya åksjuk-arband eftersom det blir en hel del fläng fram och tillbaka nu! När kryssningen kommer tillbaka på torsdag kväll är det bara att dra tillbaka till Nyköping, sova, och sen upp igen till Eskilstuna då projektet ska in senast klockan 7 på fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0