INGEN ÄR SOM DU

Första och andra skoldagen för denna är avklarade! :) Och det är bara två kvar nu, wiiiee! :D
Haha så skönt att inte gå på fredagar, veckan blir så mycket lättare då!

Sovit och babe natten till idag och bestämde mig för att åka hem idag. Ska plocka med mig lite kläder som jag ska till klassfesten på torsdag. Ska bli så himla roligt, blir galen av denna väntan :) !

Igår var vi faktiskt jätteduktiga och gick 5 km och 45 minuter. Imponerande för en tjej med noll kondis.
Däremot har jag ont i mina fötter och vader, så måste köpa mig ett par bättre skor! :(
Vi gjorde även en premiär med jorgubbar, muuums :P

Idag då; vid 7 drar jag in till Sparreholm för att möta syster och sen tillbaka hem. Svänga ut med Chico och sen kanske slänga i hårfärg och efter det sova. Eller så sover jag bara. Hihi...

Peter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0