ALL THE CRAZY SHIT I DID LAST NIGHT

Just nu: Sitta full i bästa lägenheten med Lollobabe och väntar på att gå strax gå ut och slå klackarna i taket.
Haha nej, men det var tänkt så. Men icke. Jag ligger just nu hemma i min säng och tumblar och bloggar. Så skönt så. Det bästa av situationen liksom :) Dagen har bestått av tacos med mami, aylin och hennes boyfriend och allmänt mys med dom. Baba kom hem lite senare och sällskapade. Efter bara en veckas plugg (3 riktiga dagar) är han redo att investera i mitt egna företag. Skönt att de litar och tror på mig såhär! :) Efter att ha visat allt jag lärt mig, pluggat lite och börjat med LIA:n så la jag undan skolböckerna för idag. Gick istället ut på en uppfriskande promenad och sen förbi affären för att köpa godis, chips och läsk. Ska gotta mig ikväll och dra igång någon serie! :) Behöver tips på serier och filmer som är värda att se, så ge mig alla ni har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0