WE DID IT,

Nyköping. Malmköping. Flen. Nyköping. Gnesta. Nyköping.
Min vecka har varit bra som ni säkert ser i raden över. Har gillat denna vecka skarpt eftersom den innebärt en hel del vänner och roligheter! Igår kom jag hem och några timmar senare packade ihop min väska igen för att besöka Gnesta och min bästiz! :P Tog bussen tillsammans med syster som gav mig en hel del skratt och musik och sen möttes av efterlängtade vänner hemma hos Marcus. Vi hade världens goaste kväll med bara massa dricka, lekar, prat och skoj. Innan vi visste ordet av det så visade sig klockan vara 4 så det blev läggdags för mig och finis medans de andra höll på ett tag till. Vaknade upp med världens kaos och vi gjorde vårt bästa att fixa till det innan det bar av till Nyköping igen :) Drog på stan lite snabbt och köpte PS2-spel och sen hemmåt för att vänta på hemkörd pizza. Det behövdes verkligen! Nu har Mr. H. dragit för en grabbkväll på krogen och jag försöker samla mer liv i mig med hjälp av fanta och The Sims 3. Det ordnar sig nog för mig imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0