WANT IT LIKE THIS

Båda vi sov bort dagen, dumt nog. Och när Mr. H. äntligen vaknade som sov längre än mig så va han sjuk. Så jag offrade mig att gå till terminalen i mörkret helt själv och sen när jag kom tillbaka beställde vi pizza igen eftersom han inte orkade göra nåt speciellt. Suck. Men sååå gott! (a) Har knappt sätt dags-ljus idag eftersom jag först vaknade till en snabbis och kollade tv men somnade om en gång till. Vart kom all trötthet ifrån? Så känner mig väldigt seg nu, piggar upp mig med lite citron-vatten nu och ska glo film ett bra tag till. Vi har massor vi tänkt kolla på så det lär bli en bra kväll  även fast det inte blev som det skulle. Men imorgon åker vi nog hem till mig och myser, ska bli så roligt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0