Systerdag! ♥

Hade en underbar dag igår! Kom in till Eskilstuna och satt och väntade på Aylin och när hon kom så drog vi till Rinnman och sötungen bjöd på kaffe! Efter det så kilade vi runt på stan och herregud vad mycket rea det är!! So anyway, vi drog i oss lite mat och tog sen bussen till Tuna Park och shoppade mera. Älskade syster! ♥

Baba kom och hämtade oss på kvällen och då bar det av att lämna mina saker och sen fortsätta in till Nyköping. Hade en kväll med mycket prat om det ena och det andra men beslutade oss att sova tidigt och ta tag i saker idag istället. Och sen hoppades jag på att få sova normalt äntligen, men hade tusen drömmar igen. Jag är helt slut i kroppen och humöret är väl inte det bästa just nu. H drog till skolan för en timme sen och jag ska slå igång en film för att vila lite till. Är så jävla sötsugen att jag snart expoderar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0