STÄD-DAG!

Godmorgon! Eller aah, god förmiddag! :D
Klev upp i tid idag med och startade dagen med Gilmore Girls och frukost (!!) med knäckemacka och keso, nyttiga jag! :D Håller även på at städa och dona.. Kört två maskiner med tvättar och har lite till att köra innan jag är helt klar. Och nu har jag vänt upp och ner på rummet och ska fortsätta med det tills allt får plats :D Stört hur mycket saker man samlar på sig, ena sekunden står hyllorna tomma och andra sekunden så har man för mycket onödiga saker som inte har någon plats att höra hemma på :P Detta ska lösas idag och innan kvällen ska allt vara fint och lukta gott! :D Ska även ägna tid åt bloggen lite senare då jag ska städa till den med, fixa design och göra nåt med bloggen, måste bli duktigare på att uppdatera, har redan nu tyckt det varit super roligt att gå igenom vad som hände för några månader sen även fast allt onödigt man har skrivit :D

Men back to work, vi hörs folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0