Reggaefestival och Rapunzel

Har så tråkigt man kan ha vid den här tiden. Är inte trött så jag orkar sova och jag är inte heller pigg för att göra nåt annat än att ligga i sängen. Så jag bara fördriver tiden just nu. Mycket går ut på Marcus Bästiz, spammar hans facebook-logg eller skickar miljoner låtar - oftast ser det ut så. Men vi kom fram till att åka på Reggaefestival i sommar, ME LIKE. Fick nämligen lite nostalgitripp till högstadietiden och spelade gamla godingar och kan bara tänka mig hur skönt det skulle va att lyssna på sån musik en varm sommardag med fina vänner! Mmmmhm... :)

Ska strax lägga mig ner och titta på Trassel, prinsessfilmer är det bästa som finns! Rapunzel ♥
Tänker dock inte säga vem som gav mig tipset i risk för mobbning. (;
Haft mina tvivel om den filmen. Men egentligen borde den vara bra. Orginalsagan är fin i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0