NOSTALGI TRIPP

Sitter just nu hos underbara Lollo i hennes gamla lägenhet :) Sååå mysigt! Vilka minnen det finns mellan dessa väggar ni anar inte :) Hihi. Vi gled på stan lite snabbt och sen drog och tog en kaffe och sen gick hit och lagade mat och skitsnackar en massa. Träffade även Mr. H. och min bästiiiz en snabbis! Innan allt det här hade jag nog världens sämsta dag. Skulle bara va i Flen en liten snabbis och åka till Nyköping direkt, men nejdå. Arbetsförmedlingen knasade så mycket att jag inte kunde va i Nyköping förrän halv sex! Men nu är jag fri från dom tills jag börjar plugga men va tvungen att dyka upp idag så jag ändå får mina cash. Så jag fick väl offra mig lite.. :P

Ikväll blir det bara slapp, skitsnack, gammal musik och filmmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0