FUCK THE WORLD, PAIN WAS A PART OF THE GAME.

Legat i sängen hela dagen ungefär. Helt ovärt med välbehövt. Fick sen nog och efter en halvtimmes promenad i kylan värmde jag upp mig i badet i två timmar. Fick sällskap av snabba cash-gänget i ett 50-tal sidor och fokuserade mig sen istället på mig själv, badsalt, scrub, ricinolja till håret och annat för att ta hand om mig själv och låg och stirra in i skummet medans jag tänkte igenom allt jag läst från "how to be a lady", känner mig som en helt ny människa nu! :) Jag är alltid den som skrattar bort alla mina bekymmer så ibland får jag också ha mina fuck-the-world-dagar och sitta och tycka synd om mig själv. Sitter och pratar i telefon med mitt hjärta om planer inför veckan och får se hur jag ska styra upp detta. Orkar inte sätta planer beroende på hur mitt humör kommer att vara, har varit jättekonstig idag men det känns bättre nu efter badet, så får hoppas det håller i sig :) Nu ska jag lägga mig och kolla på Gossip Girl och äta grönsaker, sen ska jag upp och möta systeryster mitt ljus i nöden hihi.

GODNATT PÅ ER! Hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0