Chachaaa vblogghen.

Sitter framför tv:n och precis kollat på Ellen DeGeneres show där skådespelarna från Twilight var med :)
Bra start på dagen måste jag säga :P Araben sover och jag börjar bli rastlös nu, så tråkigt att vara vaken flera timmar själv (!!) och det finns i stort sätt ingenting att göra heller för att underhålla mig. :(

Jag åkte iaf till Nyköping i förrigår kväll, tog en kaffe på Scandic med min saknade Linda och sen promenerade i spöregn/snöoväder plus blåst till Gumsbacken och tillbaka, mina uggs är fortfarande blöta och jag vill aldrig mer se snö. Men allt för bäjb, så åkte vi upp hit och sov och skulle egentligen åka hem till mig igår men vi stannade en dag till och spenderade den med shopping, pizza och filmer. Supermysigt! Idag åker vi förmodligen hem till mig för att slappa lika mycket som här hihi. :) Ska bli skönt, börjar va skönt att vara hemma nu för tiden :P

Färgade även håret iiiigen, tog bort de oranga tonerna och nu börjar jag bli redo att köra all in med håret, dock tänker jag vänta ett tag så håret får vila lite, det är nog lite ledset just nu. ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0