BLODGIVARE

Efter att jag kommit hem igår och packat upp mina saker så tog jag ett långt skönt bad sen blev det att packa väskan och åka till Nyköping! :) Jag kommer aldrig kunna skaffa barn, så spontan som jag gillar att vara haha!  :P Sen idag så vaknade jag till sen åkte till Nyköpings lasarett med Yasmine och Mr. H och registrerade mig som blodgivare. Vet ni att bara 3% utav Sveriges befolkning ger blod?! Så nu ska vi bidra med lite! :P Idag vart det bara jag som fyllde i papper, kollade blodet och "intervjuades" och dom andra ska göra det lite senare :) Den 22:a februari ska jag tillbaka för att ge bort 10% utav mitt blod om det ser bra ut, var på gränsen med järn-brist nu men ska se till att få i mig det inom en månad :D Efter allt fixande så drog vi ner mot stan, H tränade sönder sig och jag och Yasmine satt och fikade och skitsnackade en hel del :D Sen kom H och va sociala med oss och vid 7 tiden skildes vi åt och nu är det snart mat-dags, muuums! H har tagit fram några filmer som det blir kvällsmys också. Weho!

Snyggt jobbat när deras plåster tog slut i rummet, hon tejpade fast pappers-tussen istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0