BABYLONSJUKAN

Blev kär inatt. I Mattias i filmen Babylonsjukan. Spelas av Kalled Mustonen, missat honom helt.
Hans kompis är det inte heller helt fel på. Varför ska det va så svårt att hitta någon som står för vad dom säger och lever för att förändra och avstå från det dom inte tycker om helt? Så jävla inspererande och imponerande.
Jag fick en helt annan känsla när jag träffade folk som tyckte likadant som mig på förra jobbet, det var helt underbart. Visst känner jag folk som är intresserade men inte på det sättet att de använder det i vanliga diskussioner.
Jag älskar att folk kan ha så starka åsikter om något och förändrar sin livsstil för att förändra nåt större.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0