VARA-SNÄLL-MOT-VÄRLDEN-DAG !

Idag klev jag och Yasmine upp tidigt för att sätta igång dagen, började med att bokstavligt talat glida till sjukhuset. Vilken jävla is det var idag! :O Vi tog ett litet stopp på vägen dit för att mata änderna som dör utav svält, men Yasmine hade fixat massor så dom är nog mätta nu! Dom vart skitglada och kvacka tack. :)

Sen fortsatte vi glida iväg till slutdestinationen: Blodcentralen. En snäll tant stack mig i ena armen som inte funka och sen i den andra som gjorde att de tog 10% av mitt blod. 4,5 DL! En hel del alltså. Men det fick bra :) Vart lite kallsvettig och lite halvborta i huvudet bara. Det är bara 10 % i Sverige som har min blodgrupp. Häftigt va? :P Och bara 9 procent i hela världen. Ännu häftigare!! :P Sen fick jag två glas i present, gulligt av dom tycker jag. Ännu mer till samlingen. Jag undrar vafan jag har för kärlek till drink-glas?! :(

MEn ANYWAY, drog till stan sen. Åt världens godaste smörgås och drack kaffe. Kollade runt på fina stan och grät inombords över min ekonomi. Åkte sen hem vid 3 och har bara chillat sen dess, är sååå trött nu men ska bli normal imorgon tydligen enligt blodtanten så det blir ju inte mycket alls som händer ikväll och skjuter upp det mesta tills imorgon :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0