Systerdag!

Det vart en Eskilstuna dag igen! Kanske dags att byta stad igen haha? :) Ne men åkte in till syster för att leka med henne, så fick va med på hennes lektion en stund innan vi satte oss och drack kaffe och snackade skit :) Sen klippte vi oss, shoppade och åt god mat :D Har haft en superrolig dag! Bra att passa på med sånt här innan jag börjar plugga och är fast i en lokal hela dagarna. Kommer sakna mitt liv som fan då haha. Önskar att jag hade ungefär en miljon kronor, det är så galet snygga kläder ute nu. Innan har jag haft panik i affärerna, ingenting alls i min stil. Meeen nuuu, det är helt otroligt! Verkligen mitt klädår! :D Frågar mig själv varför jag inte börjar jobba istället för att plugga... Suck! Jag får helt enkelt hålla mig snygg och försöka gifta mig rikt. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0