SÅN JÄVLA BRA START PÅ DAGEN!

Hej mitt namn är Yami och jag är trög. La in ricinolja i håret för ett tag sen och kom sen på att vi inte har nåt varmvatten. HÄRLIGT! Vet inte hur lång tid det tar för de att fixa vattnet men annars får jag väl sitta med detta hela dagen. Ryser av bara tanken att ha iskallt vatten rinnandes över huvudet. Fyfan! :(

För övrigt är jag supertrött och hängig, antingen pga min kropp fick chock av blodgivningen eller så har jag väl fått nåt virus i kroppen som försöker få mig att må dåligt :P Nu ska jag gå igenom massa blogginlägg jag missat och dricka kaffe till det. Uppdaterar mer senare.

Bjuder på en bild från i somras/höstas när mitt hår var långt, halvrött och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0