SAKNAT MIG?

Har varit lite frånvarande på sistone :D Hade en jättemysig alla hjärtans dag, blev överraskad med en stockholms-tripp med en utav H's kompisar och hans flickvän. Vart dubbel-dejt med hög mysfaktor. :) Vi åt massa gott, spelade massor med spel och sen kollade affärer. Sen åkte vi hem på kvällen och mysade, :P och dagen efter låg jag och sov i stort sätt hela dagen och sen åkte jag iväg till Yasmine! Vi kollade tv, spelade tv-spel och sen la oss för att kolla film och sova :D Sen klev vi upp skiiiittidigt idag för att åka upp till Stockholm för att hon skulle fixa håret, men åkte hem med Baba innan hon blev klar så ska bli spännande och se hur det blir!

Så nu är jag hemma igen. S k ö n t ! Jag och Baba svängde förbi Bromma och gick till stora djuraffären där, hittade massor med söta fiskar och kaniner. Men fick tyvärr bara godis till hunden. Rolig baba man har.. Sen även förbi Willys på vägen hem och han köpte två korgar med goda saker till helgen! Mums! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0