PLUGGIS!

Åkte till min bäjb i söndags kväll och umgicks och hade det trevligt med folk :)
Sen på måndag morgon klev jag upp och gick till min FÖRSTA skoldag!!
Alltså allt verkar så otroligt svårt men antar att det ska vara det för att man ska lära sig nåt. Ska ge gärnet på det här, satt nämligen 4,5 timmar igår och försökte plugga matte, tillslut förstod jag och det gick riktigt bra! Men sen så blåste allt självklart ut från huvudet under natten och jag faila grovt på matte-testet vi hade idag.. :(
Men men, får bara plugga ännu mer till nästa :D Yami + Plugg.. Ska nog funka :P
Igår kväll öste det ner snö igen men idag är allt borta och solen steker på som fan. Klassen känns bra. Lärarna med. Och jag ska snart göra iordning en god sallad och slappa hela dagen. Jag älskar det här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0