ÖVERLEVDE

Vilken jävla kväll alltså :D Började med härligt krök med saknade vänner och pratade, lekte och drack gott! :D Sen bestod kvällen av att springa emellan två olika fester med helt olika drag. Superskoj! :D Slutade dock med tusentals tårar för min del då jag slog i svanskotan och trodde jag skulle dö av smärta.. Satt och vickade på tårna så fort jag vaknade till flera gånger under natten för att kolla så benen fortfarande fungerade. Idag gör det ont så fort jag sätter mig, reser mig eller går. Så har legat framför serier och tv:n bara för att chilla av. En aning mindre roligt. Nu ska vi iaf va lite duktiga, tvätta kläder, städa och plugg står på schemat! Fick en ny kompis idag också, Peter! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0