LISTA!

Snodde en lista från min fina vän Johanna! Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg! :D

jag lyssnar på... Maskinen just nu.
jag pratar... Med mina egna tankar.
jag älskar/tycker om... Mina nära och kära.
mina bästa vänner... är otroliga som står ut med mig.
min första riktiga kyss... är nästan raderat ur minnet.
jag har insett att min sista kyss... var med den rätta.
jag avskyr då folk frågar... Avskyr aldrig frågor, hellre att folk frågar än antar saker.
kärlek är... Alldeles för stort.
sommaren är... för långt borta.
vintern är... äntligen riktig vinter!
snyggaste plagget på det motsatta könet är... så svårt att välja.
fulaste plagget på det motsatta könet är... om någon har dålig smak.
jag kommer alltid att vara... Yami.
jag är hemligt förälskad i... Är väldigt öppen om mina känslor!
jag blir ledsen när... jag inser hur fort tiden går.
sist jag grät var... igår.
min mobiltelefon är... en samsung galaxy s2, helt perfekt.
två ord som folk oftast använder för att beskriva mig är... Ingen aning faktiskt.
när jag vaknar på morgonen... försöker jag alltid somna om.
innan jag går och lägger mig... pusslar jag ihop fina drömmar i huvudet.
en rolig händelse jag minns... alldeles för många!
en mindre rolig händelse jag minns... -
en taskig sak jag gjort nyligen... inte städat hos H som jag lovat...
en människa jag saknar är... egentligen många.
en människa jag tycker är vacker är... H.
en människa jag vill bli galet full med är... Marcus, vi blir störtsköna!
en bra kvalitét hos en partner är… om den kan uppfylla mina krav.
just nu tänker jag på... bloggen.
idag har jag... Legat i sängen, kollat film, umgåtts med hasse, ätit rostbiffsmörgås och tvättat :)
ikväll ska jag... ha det myspys. ♥
imorgon kommer jag... gå på lägenhetsvisning.
men hade hellre... inte gjort nåt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0