LÄGENHETSVISNING

Sååådär jaa, då har jag nu varit på min första lägenhetsvisning :D ! Den var jättefin, en tvåa på 60 kvadrat, inglasad balkong med trägolv samt nytapetserat överallt, jättefräsh!! Yasmine va söt och följde med mig och tittade som stöd, hon vart också helt kär :D Tackade nej eftersom det inte passar just nu med så snålt studiebidrag, men ååh vad jag ville ha den! Efter visningen drog vi hem till Yasmine så hängde jag där ett tag med henne och Linn innan vi drog ner till stan och fikade med hennes syster. Kollade lite i affärerna efter och hittade två fina klänningar jag köpte (likadana fast i två olika färger) sen drog jag iväg till bussen :D H ska tydligen träna så kändes lite onödigt att åka upp, fast bra också, då får jag lite egentid :P
Men see ya bitches, ha ett bra liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0