HEJ ONSDAG!

Godmorgon! :) Har varit vaken till och från sen halv sex i morse. Är så seg nu att jag snart blir galen. Har fördrivit tiden till att leta lite kläder på internet och efter presenter till hjärtat inför nästa vecka. Hihi :P Får se hur det ordnar sig, Februari är en dyr månad för mig. Party i helgen, alla hjärtans dag nästa vecka, Sthlm-tripp nästa vecka, böcker och matrial till skolan, osv.. :) Ska ägna dagen till annat nu så jag inte deppar ihop typ. Mamma lagar jättegod mat som jag väntar på och Gilmore Girls vart nämligen intressantare inatt, Rorys snyggaste kille kommer äntligen med i avsnitten! Ögongodis för min del helt enkelt :D !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0