DET SKA FAN BLI FINT

Var hemma typ en natt den senaste veckan innan jag kom hem nu och det leder till att mitt rum blir KAOS. :( När jag kommer hem snabbt så tömmer jag bara väskan och fyller den med annat och sen fortsätter det så. Och nu kan jag inte se mitt golv någonstans, det är helt övertäckt av kläder och saker :( Så idag ska jag STÄDA! Nu på direkten faktiskt, blir helt galen av denna röra. Hela soffan i hallen är full med tvättade kläder som ska in i gareroberna också, så ska se till att sortera där med :) Så ska leta upp awesome musik och dansa med mig själv under tiden. Låter väl party? :P

En konstig sak som hände inatt var att min lugg bytte sida (?!) och förstår inte hur det gick till.
Den låg där helt jävla perfekt när jag vaknade, och mitt hår brukar stå åt alla håll annars.. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0