ALL DENNA MATEMATIK

Segaste dagen eeeeever! Jag kom faktiskt upp som tur var, vart en timmes promenad i solskenet och pratade med YasmineFISEN under tiden. Förstår inte hur vi alltid kan fortsätta prata flera gånger om dagen och ändå ha nåt nytt att prata om? :P Där fick du din fisen. Varsegood! :D När jag kom ut till brevlådan såg jag att jag hade fått mina böcker också, HÄRLIGT :D Töntade runt på internet ett tag och försökte samla på mig en massa inspo! Måste fan sätta igång med mina foton snart. Nu när solen kommer fram mer och mer blir det nog bra tillfälle att starta :) Ska springa till affären strax och köpa block och sätta igång med matten. Börjar inte skolan förrän på måndag men eftersom min hjärna är efter när det gäller matte vill jag komma in i det liksom. :D

Gick bara några lektioner på matte B som jag dumt nog valde när jag gick i gymnasiet.. :P Satt mestadels och ritade i mitt block och pratade om allt annat än matte under lektionerna. Tror det kanske var den femte lektionen som jag sa till min lärare, under tiden jag ritade fina konstverk, att matte nog inte är min grej. Det höll han med om utan att ens tänka efter två gånger. Frågade snällt om jag kunde sluta och det fick jag, ritade klart min teckning och gick sen där ifrån och har inte räknat matte sen dess. :D Men nu kommer det man skjutit upp ikapp en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0