6 FOOT 7 FOOT

Ehh... Hej!

Undra om någon har blivit galen av längtan av att läsa om vad som händer i mitt superintressanta liv?
Kanske inte, men skiterit för allt är ju egentligen skrivet till mig! :D Det fick jag nämligen en påminnelse om igår när jag och Yasmine läste igenom min första blogg, jag påminndes om så mycket och fy vad roligt det var!

Och ja, igår åkte jag och sov hos Yasmine, vi hade supermyskväll! Kollade tv, kolla film, pratade, skrattade, åt popcorn, och så vidare och så vidare! Har en hel del att skriva upp men återkommer med det i fler inlägg under kvällen, tänkte städa mitt rum först eftersom min älskade bror har bott här i några dagar! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0