DU ÄR MIN DRIVKRAFT BABY

Dear Tenta, i haven't seen you yet, but i hate you already!

Jaha, visste ni att Icas 1347 butiker 2010 omsatte 105 miljarder kronor?
SUCK! Alla dessa siffror och företag fuckar upp min hjärna totalt. Det är skitkul när det väl rullar igång, men sen så fort någonting händer runt omkring mig så tappar jag fokus totalt och glömmer allt jag någonsin lärt mig.
Det underlättar inte heller att min feber fortfarande är kvar, jag är snuvig och har hosta. Vart uppe sen fem imorse för jag hostade hela natten och såg ingen poäng med att fortsätta sova.

Vart själv nästan hela dagen men snart kommer babe hem och han har med sig max-mat så får hoppas att energin kommer tillbaka då. Fan va negativ jag är, sån är inte jag, men tror det är febern som talar.

Ne, ska ner med huvudet i böckerna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0