Härliga torsdag!

Efter mötet i onsdags så mötte jag Oskar som jag inte träffat på länge, vi sällskapade en stund i Flen tills min buss gick vidare till Nyköping. Kom dit och var insiktad på en lugn vanlig kväll, men det ändrades rätt fort! Vi samlade ihop oss och gjorde ett spontanbesök på den nya bion! =) Åkte och beställde biljetter och sedan iväg och åt på Chili Nam Nam vilket är så ooootroligt gott!! Sen vart det Max för efterrätt och sen up and away till bion. Vi tittade på "Johnny English Reborn", inte alls min typ av film och speciellt inte när den läskiga Mr Bean är med... Men den var över mina förväntningar faktiskt =) Skrattade lagom till hela filmen så det är ju bra (Y)

Längtar bara tills sista Twilight filmen börjar visas! När jag såg trailern inne på biografen (för tusende gången..) så vart längtan sååååå stoooor! Men snart så, can't wait =)!!

Efter bion drog vi alla hem och sov. Underbar natt som vanligt, konstigt att man kan vakna upp så lycklig av att bara sova med varandra? Thats crazy..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0