Onsdag!

Vaknade tidigt idag men lyckadet ändå inte komma upp ur sängen förrän vid ett. Så jävla skönt att vara hemma ibland, ligga och dega och inte göra någonting! Så det blev en hel del vänner-avsnitt och sedan in i duchen för att vakna till och ta ut hunden. Sen spenderades dagen med mami tills resten av familjen kom hem och sen på kvällen bestämde jag mig för att baka. Förstår inte varför jag aldrig bakar tidigare på dagen istället haha?! Drog sen förbi min syster och lämnade en sockerkaka till henne och socialade med henne en stund, vi snöade in oss på flera olika samtalsämnen så tiden rann iväg rätt fort. Men mysigt var det! :)

Nu ligger jag i sängen under täcket och läser bloggar och facebookar lite.
Sen blir det några vänneravsnitt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0