Updates från lördags;

Vaknade jättetidigt på morgonen av att bästiz ringer och väcker mig, förvånadsvärt kom jag upp och kunde säga hejdå och tacka för kvällen. Men sen slocknade jag så fort jag kom upp till sängen igen och stannade där hela dagen. Gick upp några korta stunder för att slänga in kläder i tvättmaskinen och för att äta mat. Vid nio på kvällen började jag fixa mig igen och bilade sen bort till Yasmine vid halv elva som vi kröka lite hos innan det vart utgång! Vart homie med taxi-chaufförn som körde miljövänlig bil, kom in utan problem (största oron), bra musik som fan om man jämför med innan och awesome bartender som la i extra centilitrar i drinkarna! Vi kom till krogen väldigt sent så det var inte alls länge vi var där så jag och hjärtat drog ut och åt kebabrulle mitt i natten och sen åkte vi till Yasmine. Men var bara där en stund innan vi alla bestämde oss för att dra hem istället. Vilket var jävligt skönt idag! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0