Home sweet home =)

Yes dude, I'm home!

Nej men lite mer seriöst, jag är hemma igen. Efter flera nätter och med min sockerbit så fick vi slita oss ifrån varandra. Annars kan jag ju inte komma tillbaka nästa helg? =)

Idag har jag varit igång, åkte till stan redan vid 10 och fixade en sak, gick till apoteket och sen mötte jag upp min Lollobabe och hennes mamii! Vart lite shopping och mysig fika en stund =) Sen skjutsade hennes mamma oss till våran gamla skola där vi hängde ett bra tag. Som vanligt är Lollo sist med allting, hon lämnade in kläder, hämta sina kaffekoppar osv... No coments! Sällskapade även med våran favorit  Catharina ett tag tills hon var tvungen att jobba igen och då tyckte vi att det passade att gå också. Gled runt en stund innan vi satte oss på bussen till hjärtat så han fick hälsa på henne och sen åkte hon igen, strax efter åkte även hjärtat och strax efter det drog jag med!

Nu är jag hemma. Känns så skönt! Gått och småätit hela kvällen på massa gott och suttit och pratat med baba en hel del och avrundade kvällen med att göra mamma sällskap framför tv:n.. För min del är det sängen som gäller nu, jag har laddat upp med chips, dipp och hallonsoda. Blir att dra igång en film och sen godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0