Glömmer ibland,

Ni vet när man är arbetslös, är uppe hela nätterna och sover bort halva dagarna, bara glider runt för det mesta? Då är man ändå upptagen! Jag borde veta; Jag har inte haft tid (läs: ork) att blogga vilket jag ska straffa mig själv för senare. Men mina dagar har varit fina. =)

Va ju som sagt hemma några dagar, där hände det inte mycket alls. Åkte till Nyköping i torsdags eftermiddag och åkte och handlade med Nette direkt! Sen lagade hon och jag mat medans pojkarna var på gymmet! =) Det vart linssoppa och bröd till förrätt, har inget namn på grejen som var varmrätten, och sedan chokladbollar till efterrätt, m u m s! Vi lyckades enormt i alla fall, så vi hade finmiddag och drack vin hela kvällen.

Sen har jag och bebo bara legat och dött framför O.C och andra saker. Riktigt chill och mysigt var det =) ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0