Yasmine-dagar!

I måndags kväll åkte jag in till Nyköping för att träffa min underbara Yasmine! Vi låg mest och dog i soffan bara, snackade skit som vanligt och så :) Dagen efter gick vi runt på stan och fick sällskap av Lollo också, fattar ni vilka bra dagar jag har haft?! :P Efter att ha gjort stan ett tag så åkte Lollo hem och jag och Yasmine åt godaste kebaben och sen gick vi och sooolade! Skööönt! :D  Sen la vi oss på soffan och dog igen med massa gott och en massa Adam & Eva-tittande, så roligt med alla flashbacks man får av det!! :D

Sen åkte jag hem igår och har bara chillat så mycket jag kan. Har sovit så dåligt de senaste dagarna att kroppen skriker "hej-kom-och-hjälp-mig" så försöker bota den med kladdkaka som jag bakat och gott te :blush:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0