My hair goes crazy

Gooodmooorgon :* !

Sitter och kollar på löshår och försöker klura ut vilken färg jag ska beställa.. :O Jag vet ju inte hur jag ska fortsätta färga håret så har lite beslutsångest! Måste i alla fall låta det vila ett tag nu, för jag kapade ju av allt hår och det är så jävla fresh och tjockt nu, men alla blekningar och färgningar kommer ju slita sönder det snart... :P


Jag har i alla fall tröttnat på kort hår, så tänkte köpa lite nu :) Och det är bara två dagars leveranstid, så det är ju skönt! Så kan jag känna mig Yami igen :D Men känns lite ovärt att köpa också.. Eftersom jag ändrar mig 24/7!

:D Första bilden är tagen i somras och sen fram till nu:

Svart/mörkbrunt


Rött.


Kort rött.


Mellan långt ljust hår med guldig ton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0