Det löser sig.

Mitt liv känns så jävla spontant igen. Allting är så fucked up just nu att jag faktiskt njuter av det?

Som sagt så åkte jag på arbetsintervju i Stockholm och Lollo följde med mig som stöd, sicken ängel, :) och vi åkte direkt till södra för att hitta stället jag skulle vara på vilket var lätt som en plätt, så vi satte oss på ett fik så länge och pratade om allt som hänt på senaste, gott och ont, och delade tankar till lösningar för varandra. Så som det ska va! ♥

Sen följde hon mig till dörren för mötet och så satt hon tappert kvar på samma fik och väntade på mig. :P

Och det blev värt det! :D

Efter att ha pratat i runt 40 minuter så fick jag svaret "Jag brukar ju alltid tänka igenom intervjuerna för att se om det verkligen passar, men jag skriver ett stort JA här på pappret så syns vi på måndag!" Ni ANAR INTE vilken jävla känsla jag fick!! JAG ska jobba för min favorit organisation!!!!!!!!!!!!! Så mja, va min hjärna förvirrad innan så vet jag inte vad jag är nu.. Haha :D Har ingen aning om hur jag ska göra denna månad, då jag inte kommer kunna pendla hemifrån.. Som tur är har jag redan förvarnat HasseLiten och Yasmine på att dom kommer ha sovbesök ett tag fram över, så får matcha ihop det här på nåt snyggt sätt så det passar alla. Och köpa nåt riktigt fint åt dom sen som belöning hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0