SÅ F-KING HAPPY!

Städade och gjorde fint för mamma medans hon gjorde världens godaste mat till mig! Efter städningen gick jag upp för att slappa lite och läsa lite bloggar, och helt plötsligt ringer ett 08-nummer till mig. Försökte komma på vem fan som ringer därifrån och svarar sen lite förvirrat hallå.. Det visade sig att det var en från Greenpeace! :D Det var ett utav jobben som jag sökte efter igår!! Förstår ni hur roligt det här är? :thumbup: Jag minns dagen i 6:an när jag hade världens största redovisning om dom.. :blush: IIIIIIHH! Visst är det bara en intervju, men bara det räcker för mig! Jag har vart så lat på sistone att det känns kul att få ett erbjudande till intervju bara :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0