Le lite,

Har världens lugnaste dagar och börjar få bieffekten lathet inskrivet i pannan. Men, a yami gotta do what a yami gotta do! Har huvudvärk som legat sen igår och kör några maskiner tvätt nu medans bebo är iväg och jobbar. Lite snäll får man ju vara! =) Ska åka iväg och möta honom med en puss när han slutar, sen ska vi handla lite att äta och sen skynda oss hem eftersom han börjar jobba tidigt imorgon. Mitt liv leker verkligen haha!

Satt nyss och kollade på Elsas Värld som är en utav mina favoritböcker som kommit ut som serie nu. Och jag finner inga ord på hur besviken jag är på detta B-försök. Men kommer antagligen se på flera avsnitt för att se om det blir bättre och se hur dom tolkat allt. Och jag hoppas verkligen att jag gillar den mer och mer..

Dags att börja fixa mig och sätta in en ny tvätt så jag slipper stressa sen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0