kockeN !


Klockan är 1 och bussen går inte förren om 2 timmar, så slängde ihop rostbiffsmörgåsar att överraska bebo med. En vecka ifrån varandra börjar kännas lättare, men det är fortfarande svårt, så jag är överlycklig tjej över att få närhet idag! =) Nu får jag bara hoppas på att han tycker om rostbiff, annars är det kört.

Hela sommaren satt jag och gjorde hundra smörgåsar per dag, men smakade aldrig en enda! Tillslut tvingade Johan mig att smaka på en räka när vi gjorde räkmackor men annars ingenting. Och hemma brukar jag fixa till mamma och baba ibland när de vill ha, men har inte smakat då heller.. Tills igår. Och jag DOG!
Daaamn vad gott rostbiffsmörgåsar är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0