I like it green!

Första arbetsdagen är nu avklarad!
Började åka redan klockan 7 imorse och kom tillslut fram till kontoret där vi skulle mötas, möttes av en dag med massa information som jag för en gångs skull inte tröttnade att lyssna på! :P Så roligt att kunna prata med människor som tycker likadant och vill samma sak, ni aaanar inte! :D Vi fick se massa film, samtala, testa att värva och skrattade en hel del! Dom jag ska jobba med verkar så härliga också, så det känns bra hihi :) I slutet av dagen gjorde vi nåt mer speciellt, gick ombord på Rainbow Warrior III, så jävla grymt! Fan vad allt kändes verkligare då. Och nååågon dag, då tänker jag fan va en aktivist! Vilken dag... Jag är fan hög på livet just nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0