helt död och allting!

Har haft riktiga slapp dagar på sistone men i helgen har jag i alla fall hållt igång! :P
I Fredags så fyllde min bästiz Marcus år, :D Så vi slog till att fira honom på Mikes som hade hiphop-kväll,
hela kvällen var awesome och bestod av drinkar, dans, skitsnack och träffade massor som jag inte sett på länge! Dagen efter låg vi i sofforna och pratade igenom allt som hänt under kvällen, sååå myysigt! Det var länge sen jag hade en sån här utgång, saknat det! :)

I lördags så vaknade jag till och sen satte igång och fixade mig för att jobba med bästa Johanna på en fest, det var hur roligt som helst att va igång igen och som tur var hade jag henne som trevligt sällskap! Vi fixade med buffé, disk, bar och sånt, sen tog några välbehövda pauser för att uppdatera om det senaste, heeelt lyckad kväll! :D
Vi fick sluta vid 1-tiden och då drog vi till BT så hon kom hem säkert och sen kom min Dagge och hämtade mig och körde hem mig. Så jävla snällt av honom! :) Sen la jag mig och försökte döda tid med filmer tills jag somnade.

Stannade här igår också och hade en trevlig kväll, åt massa gott och hade lite egentid för mig :) HasseLiten kom äntligen hem på kvällen och satt och pratade en massa, sen vart det sovdags och nu har jag precis fixat till rummet och han är i skolan. Vi är så jävla duktiga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0