Hejdå onsdag!

Sitter och dör av nervositet just nu. Har tusen tankar om morgondagen och gör mig själv helt virrig..
Tur att Lollo följer med mig, hon är bra på att få mig lugn och sån fin pelare att luta på! :*

Ska upp jävligt tidigt imorgon, ska åka till Flen och döda en timme där och sen upp till Stockholm och möta Lollo, väl där så ska vi leta upp stället jag ska till och förbereda mig lite och lugna ner mig med skitsnack över en kaffe!

Sen ska jag se till att andas in så mycket storstadsluft som möjligt för man vet aldrig när nästa gång blir! :)


Nu ska jag packa ihop väskan för imorgon då det även är fler äventyr som väntar och sen krypa ner i sängen och kolla lite Skins innan jag somnar, känns värt att somna tidigt idag faktiskt. Hoppas jag gör det också! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0