Härligt pirr!


Sitter och ler för mig själv och har en underbar känsla i kroppen.
Jag ska äntligen testa på en utav mina drömmar. Halvt. Jag kommer inte göra de saker jag drömt om, men jag kommer ändå jobba för att stödja min favorit organisation. Det är i en stad 10 mil bort och jag kommer i stort sätt inte ha möjlighet till att åka hem under veckorna. Som tur är har jag fina vänner som ställer upp med sovplats,
så mitt liv e bra!

Jag har planerat att göra detta en månad framåt. För att sen ha lite ledigt innan och om jag kommer in på utbildningen. Jag kommer klara det här. Jag kommer testa på, göra någonting för min skull och passa på att växa lite. Skitsamma om det är tråkigt, då vet jag det i alla fall och jag behöver inte fundera över det.

Mitt liv ska börja ta mer chanser. Det måste jag göra igen. Det är så jävla Yami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0