Godmorgon!

Ligger i sängen och latar mig. Vaknat upp bredvid finaste och har ett härligt leende på läpparna!

Håller på att gå igenom nån yami-period just nu och känner mig allmänt trött på livet. Saknar Lollo speciellt mycket sådana dagar, för henne var det inget konstigt, hon förstod på något sätt utan att jag aldrig behövde säga nåt. ♥


Följde bebo till bussen för att han skulle jobba och jag själv tänkte hitta på nåt skoj. Men skippar det och hjälper han och tvätta istället. Ibland uppskattar jag verkligen att han jobbar på ett konstigt sätt. Att jag får vara ifred och bara sitta och va Yami utan att någon ropar och stör, och slippa tänka på nåt. Ligger i gårdagens smink, behöver bara resa mig upp när tvätten är klar och jag kollar in tusen miljoner sidor på internet. Det är skönt att va ensam ibland. =)


Kommentarer
Postat av: Lollo

åhhhh.. min fina vän :D

2011-11-05 @ 12:25:49
URL: http://blondetimes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0