Check, Check, Check!

Vilken jääävla fart jag har! Blir riktigt glad över mig själv =)

  • Städa rummet - Check!
  • Tvätta kläder - Check!
  • Tvättat sminkpenslar och sorterat smink - Check!
  • Putsat och sprayat skor - Check!
  • Sorterat smycken - Check!
  • Rensat garderoben - Check!

Det som återstår nu är att plocka undan saker under sängen, alla låder och sånt, för att en ny säng ska in. Men det tror jag att jag fortsätter med imorgon. Jag tycker att jag förtjänar cola, nåt onyttigt och en film nu.. Visst? =)

Håller även på att tvätta alla sminkväskor som får ligga på tork tills imorgon, så har tagit en skokartong som mitt smink for bo i under natten. Mitt smink är heligt för mig och mina käraste ägodelar, så det skär lite i hjärtat.
Lyckades i alla fall tvinga mamma sitta sminkmodell åt mig någon dag snart så jag har någon annan att öva på, söta underbara hon! :*

Neej, en kvällspromenad nu med hunden och sen krypa ner i sängen. Eftersom jag hållt mig sysselsatt kanske jag till och med kan somna inatt? Godnatt världen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0