SPA & MANIKYR

Har slappat hela dagen, tagit hand om mig själv och syster en hel del. För olja vi håret och sen sköljde ur och tog hand om det, sen hjälpte jag och tittade på när hon valde nyårs-outfit och sen gjorde ett mini-spa för händerna med massa produkter från Lush, naturliga ämnen såklart, och sen fransk manikyr på det. Det är mysigt med såna dagar :)

Nu ska jag lägga mig ner och titta på de sista avsnitten av The Secret Life of the American Teenager.
Hatar när man bara har fåtal avsnitt att titta på och sen veta att man aldrig kan se det mer. Det är ju nästan som en film som aldrig tar slut känns det som haha! Och sen vill jag byta liv med Amy just nu också. N-ö-r-d :D!


Gick även en kvällspromenad och gick förbi min och H;s bänk där vi blev ett egentligen två gånger.
Usch vad jag saknar just nu. Det är inte klokt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0