Saknar dig ju.

Testade att blogga på en annan portal ett tag, men måste erkänna att jag saknar min riktiga blogg. :(
Så funderar faktiskt på att skita i det, och återgå till denna. Bara det att jag lagt upp massa inlägg från veckan där istället så ni har ju missat en del.. Men kan ju alltid kopiera upp de inlägg som är vettiga här istället när jag har bloggtorka ;) Så nu kan ni fortsätta klicka in och läsa!

SO I'M BACK!



Dock vill jag verkligen börja göra min blogg så seriös som möjligt, så är det så att ni sitter och trycker på idéer eller tips om vad ni vill läsa om, tveka inte att kommentera! Det gör det bara roligare att skriva, att veta vad ni verkligen tycker om det ni läser! Publicerar ändå inte många kommentarer, så ni blir anonyma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0