Nyårs-löften..

När jag ändå har en hel del tid att slösa så kan jag lika gärna tänka ut nyårs-löften tycker jag :D Har ni kommit på några än? Jag tänker faktiskt ha en hel del, inte bara en, och även skriva upp dom och sätta listan på en fin plats så jag lätt kan påminna mig med den! :) Jag funderade faktiskt på att helt ändra om min kost; Jag lever nämligen på chips, choklad och läsk. Annan "mat" äter jag om det är någon annan som gör det.. Börjar känna mig äcklad av det nu och vill börja det nya året med att inte äta det alls. I alla fall inte första månaden, för att bli av med 'beroendet' liksom, men sen äta det då och då som en lyx i vardagen, och alltså inte som en del av själva vardagen. Jag ska även sluta äta kött igen men har inte kommit på om jag ska gå all in eller dela upp det lite. Detta är alltså gällande kosten vilket jag tyckte kändes viktigast i år. Det är någonting jag verkligen vill förändra. Detoxa med jämna mellanrum är också stort plus!

Jag ska även lova mig själv att ta kort varje dag och alltid ha kameran med mig. Man kan INTE ta för många bilder!
Börja med olika projekt för mig själv och utmana mig själv medans jag ändå har tid ska jag också göra.

Och även detta år ska jag ta alla chanser jag får till att göra något jag verkligen brinner för och vill göra.
Min självkänsla och självförtroende ska ligga på topp och jag ska börja ta hand om mig själv mer.

Som sagt vill jag ha en hel del löften och mål, så det är därför jag funderar på det så pass tidigt.
Det är så mycket som jag vill ändra på och då är det bra att ha små mål och uppnå reslutat! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0