NYÅR!

Jag ligger fortfarande ner i sängen.. Hhihi.. :) Jag ska faktiskt gå upp snart, men min näsa och hals mår inte bra så inte orkar resa mig upp än. Sååå kan det gå! Men måste sätta igång att fixa mig, nyår är fint.

Idag blir det inte så speciellt för min del. Jag ska ha middagsmys med familjen ikväll och umgåsas och har en hel del nostalgifilmer som jag ska glo på sen inatt. Skulle ha vart perfekt om min fina skulle komma hit som han tänkt, men det blev ändrade planer som är fullt förståligt och jag glädjs utav vårt förra nyår istället. Den var så perfekt den kunde bli. Det jag ser fram emot mest är att det ska bli imorgon, 1 januari, och att förändringarna kan börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0