I <3 Tomten.

Är fortfarande sjuk och hoppas bara att det inte blir värre! Idag har jag vart hemma och tagit det lugnt, åkte in en sväng till Flen för att besöka min handledare på AF och pratade lite men sen bar det av hemmåt. Har bara legat och försökt blivit frisk sen dess :) Aylin och jag var hemma med bebisen medans mamma och baba åkte iväg för att handla lite.... Det luktar julklappar... Fick nämligen sms utav henne strax innan de åkte att jag skulle skriva en önskelista som hon skulle lämna vidare till Tomten, och självklart gjorde jag det, vill inte göra Tomten arg likzåm.
Men men, en ny favorit serie och en kebabrulle gjorde min dag fin. Och att de kom hem med stooora påsar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0