Hej kära dagbok!

Eller någonting liknande! Jag är i alla fall totalt utvilad, drog ju till min Yasmine igår och vi kollade Skönheten och Odjuret tills sent på natten, :) vi alla somnade framför tv:n så filmen gick om och om hela natten :P Så jag vaknade till och från under natten och såg olika scener i helt fel ordning. Men sååå kan det bli :) Vi reste oss aldrig upp från soffan i stort sätt på hela dagen och låg och mysade bara! :) Skulle sen åka hem och ta sällskap utav HasseLiten men sen blev det att jag stannade i alla fall och åker hem imorgon istället. På ett sätt värt det! :)

Ikväll händer det inte så mycket, vi har gjort lite drinkar och spelar kort så ingenting att klaga på nu! :)


Gått igenom hela min hårddisk och kollat igenom en hel del bilder från flera år tillbaka, dyker upp några nu fram över så jag dels har bilderna sparat på bloggen ifall nåt händer med disken och dels för att ni ska få nåt att skratta åt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0